3 populiariausi būdai rasti klientų

Rekomendacijos – paprasčiausias būdas rasti klientų.

Esate savo srities profesionalas? Turite puikų pasiūlymą savo tikslinei auditorijai? Bet niekaip nepavyksta rasti klientų. Neįsivaizduojate ką daryti, kad verslas būtų pastebėtas… Žemiau rasite 3 populiariausias vietas, kur klientai ieško prekių ir paslaugų ir kur jūsų verslas turėtų būti.

Turbūt vienas populiariausių būdų rasti klientų – rekomendacijos. 9 iš 10 žmonių yra ką nors pirkę dėl to nes rekomendavo pažįstamas.

Rekomendacijos yra universali reklamos priemonė pritaikoma praktiškai bet kokiam verslui. Priešingai nei reklamų, rekomendacijų verslas kontroliuoti negali. Tačiau yra keletas dalykų, kurie padeda gauti daugiau rekomendacijų ir jas panaudoti marketingo tikslais.

Kad klientas rekomenduotų jūsų verslą, visų pirma jis turi likti visiškai patenkintas jūsų paslauga ar produktu. Visgi net ir patenkinti klientai ne visada pagalvoja, jog galėtų jus rekomenduoti. Todėl rekomendacijų reikia aktyviai prašyti.

Nesikuklinkite, jei klientas liko patenkintas paslauga, paprašykite jog parašytų atsiliepimą jūsų socialiniuose tinkluose ar internetinėje svetainėje. O dar geriau pasiūlykite nuolaidą kitam apsilankymui, jei pasidalins rezultatais savo socialiniuose tinkluose arba kitą kartą kartu atsives draugą/draugę.

Tai gali skambėti banaliai, bet iš lūpų į lūpas perduodama informacija yra pati galingiausia reklamos priemonė.

Prekių ar paslaugų paieška

Pažįstami neturi ko rekomenduoti arba dirbate srityje apie kurią žmonės vengia šnekėti? Tikėtina jog klientai į paieškos sistemas ves tam tikrus raktažodžius tikėdamiesi jus rasti.

Taip, kalbu apie Google paiešką. Tačiau nereikėtų pamiršti, jos socialiniai tinklai irgi turi paieškos funkciją ir klientai neretai ieško paslaugos teikėjų būtent ten.

Jei turite internetinę svetainę, tikriausiai esate girdėję apie SEO (Search Engine Optimization). Galbūt netgi žinote raktažodžius, kuriuos potencialus klientas veda į Google ieškodamas jūsų prekės ar paslaugos. Populiariausius raktažodžius tikrai verta įrašyti ir į savo socialinių tinklų profilius. Nes tikėtina jog jūsų ieškos ne tik Google, bet ir Facebook, Instagram, LinkedIn ir kitose platformose.

Mokama reklama internete

Viena iš labiausiai valdomų marketingo priemonių yra mokama reklama. Jei reklamuojatės internetinėje erdvėje, galite nuspręsti praktiškai viską. Kur, kada, kam ir kiek kartų reklama bus parodyta, kaip ji atrodys, koks bus tekstas, kaip matuosite rezultatus, netgi kokia yra reklamos paspaudimo piniginė vertė. Kiekviena smulkiausia detalė yra jūsų rankose.

Tikslingai panaudoti duomenys ir reklamos įrankiai gali padėti pasiekti tikrai puikių rezultatų. Tačiau neretai verslams tenka susimokėti net tik už pačią reklamą, bet ir samdyti specialistą, kuris išanalizuos visus duomenis ir sukurs veikiančią reklamos strategiją.

Kurį būdą rinktis norint rasti klientų pradžioje?

Kiekvienas verslas, kaip ir tikslai yra individualūs, todėl sunku pasakyti nuo ko pradėti reklamuotis ar kurį būdą rinktis.

Dauguma asmeninių verslų prasideda ir kurį laiką auga remdamiesi vien tik rekomendacijomis. Tai yra puikus būdas, tačiau laikui bėgant pasieksite lubas. Reikės spręsti ar norite investuoti į kitokio pobūdžio reklamą ir pritraukti klientų ne vien iš pažįstamų rato ar visgi jums užtenka to ką turite.

Jei pasirinksite augti, tikriausiai prireiks ir internetinės svetainės, ir socialinių tinklų, ir mokamos reklamos priklausomai nuo jūsų paslaugos, klientų ir tikslų.