Analizuok konkurentus, rask, kaip gali išsiskirti ir panaudok tai savo komunikacijoje.
💪 Atrask, kuo tavo verslas gali būti ypatingas.
💪 Nekonkuruok, o išsiskirk iš kitų.
💪 Patrauk tikslinio kliento dėmesį.
Žinote, kad tai nepadeda išsiskirti, bet vis tiek kaskart prireikus turinio idėjų einate ką nors nusikopijuoti iš konkurentų, nes tiesiog nežinote, ką dar galėtumėte daryti.
Dar geriau, nuėję į konkurentų profilį pamatote, kad jie kopijuoja nuo jūsų. Visi tampate itin panašūs, o klientai jus atskiria tik pagal kainą ir perka ten, kur pigiau.
Vieną dieną konkurentas sugalvoja nuleisti kainą ir taip nugvelbia dalį jūsų klientų. Ką daryti? Irgi mažinate kainą… Taip žaidžiate, kol abu pajuntate, kad verslą vykdyti, tiesiog nebeapsimoka.
Nežaiskite kainų karų, geriau išanalizuokite savo konkurentus ir raskite tikrų išskirtinumų už kuriuos klientas gal net bus linkęs mokėti daugiau.
Šiame paruoštuke rasite lenteles su klausimais, kurie padės išanalizuoti klientų komunikaciją ir suprasti, kuo galite išsiskirti. Šiame paruoštuke nerasite ilgų mokymų ar daug varginančios teorijos, tik lenteles ir veiksmus, kuriuos reikia atlikti, kad rastumėte savo išskirtinumus.
Nustokite…
💩 Kopijuoti klientų turinį.
💩 Lygintis su konkurentais ir gadintis sau nuotaiką.
💩 Kaip sugedęs radijas kartoti, kad jūsų išskirtinumai yra žema kaina ir aukšta kokybė.
Geriau…
💡 Generuokite unikalias idėjas, kurios padės išsiskirti iš minios.
💡 Stebėkite konkurentus, kad rastumėte konkrečią informaciją ir užpildytumėte lentelę.
💡 Raskite originalius išskirtinumus, kuriuos norėsis nuolat integruoti į komunikaciją.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.