Kaip žmonės peržiūri verslo socialinių tinklų profilį?
Neseniai dirbau su kliente, kuri investuoja labai daug laiko ir energijos į socialinių tinklų turinio kūrimą. Tačiau niekaip negali parduoti savo paslaugų. Rodos jau viską išbandė o užsidirbti kaip nepavyksta, taip nepavyksta. Tačiau vos atsidarius jos socialinių tinklų profilį, tapo aišku kur problema – jis nėra užtenkamai aiškus.
Įėję į jūsų socialinių tinklų profilį lankytojai pirmiausia pamato jūsų nuotrauką, vardą, aprašymą, nuorodą. Tada priklausomai nuo socialinio tinklo ir to kaip jį organizuojate, jūsų kuriamą turinį, patirtį savo srityje, daugiau informacijos apie paslaugas, būdus dirbti kartu.
Norint daugiau pardavimų, reikia įsitikinti, kad lankytojas gebės greitai rasti atsakymus į jam rūpimus klausimus.
Kam ir kokias paslaugas teikiate?
Tikslus aprašymas, kurį pasirinksite priklausys nuo socialinio tinklo.
Tarkime Instagram paieškoje galima rasti tik tekstą iš ‘name’ eilutės (ryškesnė profilio eilutė iškart po nuotrauka). Todėl logiška toje vietoje rašyti ne ‘Lina | Myliu kates’, bet ‘Vestuvių planuotoja’. Kadangi Instagram aprašymui nėra skirta daug simbolių, jame trumpai apibūdinkite kam teikiate paslaugas ir pasistenkite priversti potencialius klientus pajusti, kad jūsų paslaugos skirtos būtent jiems.
Keli pavyzdžiai:
Vestuvių fotografė
Karolina | Fiksuoju jūsų laimės akimirkas, kad galėtumėte tiesiog būti.
WordPress Web Designer
Justė | Sukursiu profesionalų įvaizdį ir pasirūpinsiu, kad jūsų vietinis verslas užimtų 1-ą vietą Google paieškoje.
Linkedin paieškoje galima rasti vardą, raktažodžius ar net kai kuriuos įrašus. Todėl vardo eilutėje rašykite savo vardą ir pavardę, o raktažodžius įtraukite tam skirtoje vietoje.
Pavyzdžiui:
Jonas Petraitis
Content Manager | Copywriter | Marketing Strategist
I help personal business owners develop their content marketing strategy and start attracting clients on autopilot.
Ir taip toliau…
Svarbu, kad vos pažvelgus į jūsų socialinių tinklų profilį būtų aišku kam ir kokias paslaugas teikiate.
Kaip pradėti su jumis dirbti?
Siųskite žinutę, spauskite nuorodą, rašykite el. laišką…
Įsivaizduokite, potencialūs klientai ieško kaip pradėti su jumis dirbti, užeina į jūsų profilį ir ten nėra nei menkiausios užuominos apie tai. Tikrai ne kiekvienas teirausis. Bus daug tokių, kurie tiesiog pereis prie kito profilio. Todėl turite aiškiai nurodyti, kaip pradėti su jumis dirbti.
Papildomai socialinių tinklų profilyje galite pridėti
Liko nepanaudotų simbolių? Štai keletas dalykų, kuriuos galite papildomai įrašyti savo socialinių tinklų profilyje.
- Apie ką jūsų profilis?
- Kokia nauda žmogui, jei pradės jus sekti?
- Ko esate pasiekę savo srityje?
Pavyzdžiai:
Dalinuosi sveikos mitybos patarimais.
Žemiau rasite visas socialinių tinklų subtilybes.
6+ metai patirties.
Perskaičiau 100 knygų per mėnesį.
Ir t.t.
Paprastas būdas patikrinti savo socialinių tinklų profilį
Geriausias būdas įsitikinti, kad jūsų profilis aiškus – parodyti jį draugui (-ei) ir paklausti ar supranta apie ką šis verslas ir ar patikėtų šiam verslui savo pinigus. Jeigu matote, kad draugė (-as) nesupranta ką verslas parduoda, kas pagrindinis klientas, sako jog profilis nepatikimas, tuomet reikėtų apmąstyti, ką galima pakeisti.