Auditorijos analizės klausimų rinkinys

10.99

Ką reikia žinoti apie savo klientus, kad galėtume juos sudominti, užkabinti ir, žinoma, jiems parduoti?

💪 Užduok tikslingus klausimus.
💪 Išsiaiškink, ko nori tavo klientas.
💪 Suprask, ką turi iškomunikuoti, kad auditorija stebėtų ir pirktų.

Jei nežinote, kokį turinį kurti socialiniuose tinkluose, atrodo temos išseko, o tai, ką įkeliate, nieko nesudomina, tikėtina, kad nepažįstate savo auditorijos.

Galbūt laikas tai pakeisti?

Jau kurį laiką vedate savo socialinius tinklus, jums atrodo reguliariai keliate įdomu turinį, stengiatės pateikti temas kuo įvairiau, filmuojate Reels, fotografuojate, kalbate į kamerą, bet niekam neįdomu… Atrodo, vienintelis dalykas, kurio nebandėte, tai nusirenginėti, bet kaži ar ir tas pavyktų. Jau esate pasiruošę nuleisti rankas.

Jau penktus metus administruoju socialinius tinklus ir jau penktus metus matau, kaip smulkaus verslo savininkai nuolatos klumpa toje pačioje vietoje. Ta vieta vadinasi – „man atrodo“.

„Man atrodo, sekėjams patiks.“
„Man atrodo, tai visiškai neveiks.“
„Man atrodo, tai bus labai įdomu.“

Patikėkite, jums atrodo vienaip, o klientams ir sekėjams dažnai atrodo visai kitaip. Kokia išeitis?
Bendrauti! Nuolat, daug ir tikslingai. Nebijokite, kas kažkiek laiko pakviesti savo auditorijos narį kavos, susitikti online ar tiesiog ilgiau pasirašinėti ir paklausti, kaip atrodo jiems. Tai suteiks neįkainojamų įžvalgų ir padės pamatyti savo komunikaciją, pasiūlymus ir verslą iš visai kito kampo.

Nežinote, ko klausti? Šiame paruoštuke rasite paruoštų klausimų sąrašą, kuriuos galite užduoti savo tiksliniam klientui skambučio metu, kad geriau suprastumėte, ko jis tikis iš jūsų komunikacijos bei siūlomų produktų ar paslaugų. Taip pat rasite klausimus jums, kurie remiantis sužinota informacija padės priimti sprendimus ir padaryti savo socialinių tinklų komunikaciją žymiai tikslingesnę. Su šiuo paruoštuku atsikratykite „man atrodo“ ir judėkite link „aš tiksliai žinau“.

P.S. Surinktą informaciją paskui galėsite panaudoti mokydami ChatGPT ar kitą dirbtinio intelekto programą suprasti jūsų auditoriją bei atlikti į ją orientuotus veiksmus (pvz. generuoti turinio temas).

Atsisveikinkite su…

💩 Sprendimų priėmimu „iš lempos“, nes jums taip atrodo.

💩 Besilydančiomis smegenimis bandant sugalvoti „nu ką dar įkelti“, kai auditorijos niekas nesudomina.

💩 Nuolatiniu spėliojimu, ką darau ne taip, kad man vis nepavyksta sudominti sekėjų.

Geriau rinkitės…

💡Pagrįstą ir jūsų pačių tyrimu paremtą informaciją, pagal kurią galima priimti tikslingus sprendimus.

💡 Tikslingą, į auditoriją orientuotą turinį ir visus komunikacijos veiksmus.

💡 Tikrus ir nuoširdžius pokalbius su savo tiksline auditorija, siekiant suprasti, ką galite daryti geriau.

Aprašymas

Auditorijos analizės paruoštukas – tai klausimų rinkinys, kuriuos galite užduoti savo tiksliniam klientui online ar gyvo pokalbio metu, kad geriau suprasti jų poreikius, įpročius ir ko jie tikisi iš jūsų verslo bei komunikacijos.

Šiame paruoštuke rasite patarimų į ką reikėtų atsižvelgti organizuojant tokius skambučius, kaip elgtis jų metu, ko klausti ir kaip reikėtų reflektuoti po skambučio bei priimti sprendimus savo komunikacijai.

Tačiau, dažnai atlikę kelis tokius skambučius klientai papildomai įgyja drąsos, pasitikėjimo savimi ir tiesiog pasikrauna gerų emocijų bei motyvacijos judėti į priekį.

Kas man labiausiai patinka šiuose paruoštukuose? Kad jums nereikia peržiūrėti ilgų mokymų, gilintis į teoriją, o tada dar sukti galvą, kaip ją pritaikyti. Aš mėgstu taupyti laiką ir kurdama šiuos paruoštukus, būtent, to ir siekiau. Norėjau, kad galėtumėte tiesiog sekti nurodymus, atlikti reikiamus veiksmus ir gauti rezultatą. Tad kviečiu išbandyti!

Papildoma informacija

Failas

Gausite Google doc failo kopiją su auditorijos analizės klausimais, patarimais, kaip atlikti skambučius ir kaip interpretuoti gautą informaciją bei ją paversti veiksmais.

Galiojimas

Failą atsisiųsti galėsite per 14 dienų nuo įsigijimo, tačiau pasidarę kopiją galėsite naudoti tiek kartų, kiek reikės.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Auditorijos analizės klausimų rinkinys”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *