Kaip paskatinti klientą rinktis jūsų verslą ir nežiūrėti į kainą, laukimo laiką ar akcijas?
💪 Išsigrynink norimą siųsti žinutę, kad ji taptų aiški ir klientui.
💪 Suprask savo prekių ir paslaugų vertę, kad galėtum užtikrintai parduoti.
💪 Nuspręsk kokią emociją kursi per savo komunikaciją.
Kuriate komunikaciją, kuri nusibodusi ir neįdomi net jums patiems? Toks jausmas lyg jūsų verslui trūksta sielos?
Įsivaizduokite situaciją.
Išanalizavote savo auditoriją, radote, kuo skiriatės nuo konkurentų, kuriate reguliarų turinį ir įrašas po įrašo įkalbate savo sekėją tapti pirkėju. Gaunate žinutę, išsiunčiate informaciją ir po kelių dienų ateina atsakymas, kad klientas pasirinko tokią pat paslaugą pas kitą specialistą. Nors paslauga kiek brangesnė, jis mano, kad jų vertybės su kitu specialistu labiau sutampa.
Bet jūs juk apie vertybes net nediskutavote, kaip klientas gali žinoti?
O gal vertybėms parodyti nereikia skambučio? Gal kitos specialisto profilis, rodos, kvėpuoja to žmogaus asmenybę, požiūrį, vertybes, siunčiamą žinutę. Vos pamačius bet kokią jo komunikaciją, apima jausmas, kad verslas tiesiog turi asmenybę.
Marketingo pasaulyje šio jausmo sukūrimas vadinamas pozicionavimu. Bet nuo ko gi pradėti tą pozicionavimą kurti? Tam ir sukūriau šį paruoštuką! Jo tikslas – padėti atrasti arba suteikti savo verslui asmenybę, kad išsiskirtumėte iš konkurentų ir pritrauktumėte klientus atitinkančius jūsų vertybes.
Šiame paruoštuke rasite vedančius klausimus, kurie padės aprašyti savo verslo asmenybę, ją išanalizuoti ir atrasti savo teikiamų paslaugų vertę.
Atsisveikinkite su…
💩 Šablonine, iš kažkur nukopijuota soc. tinklų komunikacija.
💩 Klientais su kuriais, rodos, esate iš skirtingų pasaulių.
💩 Verslu, kuris veikia be tikslo ir neįkvepia klientų.
Geriau rinkitės…
💡 Kurti komunikaciją, kuri parodo jūsų vertę ir perteikia vertybes.
💡 Dėti pastangas pritraukti idealius klientus su kuriais gera dirbti.
💡 Kurti verslo asmenybę, kuri įkvepia ir traukia klientus, nepriklausomai nuo kainos.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.