Socialinių tinklų administravimas – kaina

Kiek kainuoja socialinių tinklų administravimas?

Ilgą laiką dirbau užsienio rinkoje ir prieš pradėdama siūlyti paslaugas Lietuvoje, bandžiau suprasti kiek kainuoja socialinių tinklų administravimas? Skirtingų pasiūlymų lyginimas gali užtrukti. Todėl norėdama padėti jums sutaupyti laiko, sudariau apytikslį sąrašą kokias socialinių tinklų administravimo paslaugas ir už kiek galima įsigyti Lietuvoje.

Pasiūlymų tikrai gausu. Vieni specialistai siūlo tik turinio kūrimą, kiti tik grafinį dizainą, treti siūlo viską viename ir dar prideda video įrašų redagavimą. Na o ką jau kalbėti apie tuos, kurie nenurodo kainų ir prašo susisiekti.

Visgi išanalizavusi ∼10 paslaugų teikėjų internetinių svetainių, kainas suskirsčiau į 4 grupes.

Socialinių tinklų administravimas iki 100 eur.

Už tokią sumą specialisto, kuris viską atliks už jus tikrai nerasite, tačiau socialinių tinklų administratoriai turi daugybę puikių pasiūlymų apie kuriuos galbūt nepagalvoje.

Pavyzdžiui, konsultacijos. Jų kaina gali prasidėti nuo 25 eurų ir kilti iki 100 eurų už konsultaciją. Tai dažniausiai priklauso nuo specialisto patirties, konsultacijos trukmės ir ar konsultacijos metu yra sudaromas marketingo planas ar tiesiog atskomi jūsų klausimai.

Kitas įdomus pasiūlymas – socialinių tinklų paskyros auditas. Jeigu neturite lėšų nuolatinei investicijai ir savo socialinius tinklus vedate patys, bet jaučiate, kad paskyra neveikia taip gerai, kaip norėtųsi, galite užsisakyti socialinių tinklų profilio auditą, kurio metu sužinosite, kokias klaidas darote ir kaip pasitaisyti.

Na ir pabaigai, žinoma, mokymai, kursai, dirbtuvės ir t.t. Jeigu tik pradedate savo verslą arba patys dirbate marketingo srityje, internete rasite įvairiausių, lietuviškų ir ne tik, kursų bei mokymų, kurie padės pagilinti žinias norimoje srityje.

Socialinių tinklų administravimas nuo 200 iki 300 eur.

Už šią sumą jau galite rasti specialistą, kuris tam tikrus administravimo darbus padarys už jus. Dažniausiai tiek mokėsite, jei samdysite specialistą 1 sričiai. Pavyzdžiui, tik rašyti tekstus, tik kurti grafiką arba tik redaguoti vaizdo įrašus.

Taip pat už šią sumą galite gauti komunikacijos planą, strategiją, kurią įgyvendinsite patys. Tai yra puikus pasirinkimas tiems, kurie nori viską daryti patys, bet nenori klaidžioti bandydami, kas veikia ir kas ne. Gaunate planą iš eksperto, jį vykdote ir džiaugiatės rezultatais.

Socialinių tinklų administravimas nuo 300 iki 400 eur.

Administravimas prasideda šiuose kainų rėžiuose. Už tokią sumą galite gauti nedidelį komunikacijos socialiniuose tinkluose palaikymo paketą. Dažniausiai jame bus iki 8 įrašų per mėnesį, įskaitant tekstus, paveikslėlius ir grotažymes. Kai kuriais atvejais turinį gali tekti pateikti patiems, o socialinių tinklų administratorius jį sutvarkys bei įkels.

Už tokią sumą taip pat rasite ir išsamesnių, ilgesnės trukmės ir daugiau dalykų apimančių mokymų.

Socialinių tinklų administravimas nuo 500 eur.

Na ir galiausiai priėjome prie ‘viskas įskaičiuota’ paslaugų paketų socialiniams tinklams. Šie paslaugų paketai neretai yra vadinami augimo komunikacijos paketais. Į juos įeina išsami tikslinio kliento analizė, tikslų nusistatymas, kai kuriais atvejais ir konkurentų analizė, skambučiai kiekvieną mėnesį ar savaitę aptarti progresui ne ir žinoma visas socialinių tinklų administravimas, įskaitant tekstus, Reels, stories, grafiką ir visą planą, kaip auginti profilį.

Noriu atkreipti dėmesį, kad mokamos reklamos administravimas dažniausiai turi atskirus įkainius ir paslaugų paketus tad už jį gali tekti mokėti papildomai. Na ir žinoma visas mokamos reklamos išlaidas apmoka klientas.

Kas galėtų mokėti tokius pinigus?

Šį klausimą kartas nuo karto tenka atsakyti socialinių tinklų administratoriams. Atsakymas paprastas – tokias investicijas daro tie, kurie žino, kad jos atsipirks. Mažiems verslams, kurie neretai yra 1 žmogus teikiantis paslaugą ar kuriantis produktus (web dizaineris, manikiūristė, konditeris, trenerė…) investicijos yra skaudi tema, nes joms yra labai mažai lėšų ir baisu jas prarasti. Todėl mano patarimas paprastas – investuokite pinigus į tą marketingo sritį, kuri jau neša kažkokį pelną.

Investavimo pavyzdžiai pradedantiesiems

Jeigu jūsų klientai randa jus per Google, investuokite į web dizainerį, kuris sutvarkys jūsų svetainę bei SEO. Jūsų potencialūs klientai jau ieško jūsų Google, tai padarykite, kad jiems jus rasti ir užsisakyti paslaugą būtų pasakiškai lengva ir tikėtina, kad investicija atsipirks.

Jeigu klientai jus randa Instagrame, investuokite į socialinių tinklų administratorių, kursus ar paruoštukus, kurie padės susikurti strategiją ir pastoviai dalintis labai geru turiniu. Tikėtina, kad investicija atsipirks.

Jei klientai jus randa per Facebook, o jūs investuojate į naujienlaiškį, galite tik spėlioti ar investicija atsipirks. O kai pinigų šiai investicijai yra labai nedaug, jums kyla klausimas ‘na kas gi galėtų tiek išleisti naujienlaiškiui?’. Kai turėsite daugiau klientų ir daugiau pajamų, būsite pasiruošę prisiimti didesnę riziką ir galėsite pradėti testuoti.

Pinigai, kuriuos investuojate į savo verslą nėra metami į kažkokią mistinę juodąją skylę iš kurios niekada negrįš. Tai yra investicija, o jūs turite įsitikinti, kad ši investicija turi maksimalius šansus atsipirkti.